Merhaba ben yaklaşık 3 yıldır çalışıyorum şimdi 4 aylık hamileyim ve hala da devam ediyorum bırakmadım.Sanırım doğum için işi bıraktığımızda devlet bize bir ödeme yapıyormuş o ödeme toplamda ne kadar?Sizler bu parayı aldınızmı nasıl aldınız bi anlatırmısınız kızlar🙊