Merhabalar kızlar tüp bebekle tek yumurta ikizlerine 8 haftalik hamileydim dün pembe kanama olunca bu sabah dr a gittim bebeklerden birinin gelişimi 6+4 durmuş yolk keseleri ayrı olduğu için diğerine zarar vermez.Diğeri gayet iyi kalp atimi var haftası ile uyumlu dedi .pembe akıntı onunla alakalıdır zamanla kaybolacak dedi dr.Yalniz ben dr a sormayı unuttum ağrılarım oluyor .Bu durumu yasan arkadaşlar ağrınız oldu mu .Digerini de kaybetmekten korkuyorum .Yardimci olursanız çok sevinirim