Birgul Melike9216 ben yaşıyorum bel ağrısı büyüdüğü için heralde ayaklarım da pek ısınmıyo kasıklarım ondan diye düşünüyorum
Deteledmom21 Melike9216 12+2 benim 3haftadır kasık ağrım var dr idrar yolu enfk dedi ilaç verdi onun dışında bulantı falan yok
yasemin257 Bulantisi devam eden varmi 12+4 deyim prilam kullaniyorum kullanmasam hicbirsey fayda etmiyor istifar ediyorum surekli. 😔
Hey123 Arada kosa sürekiğine adet olacak gini karın ve dizim ağrıyor sonra geçiyor. Sırt agrım yok şükür sürekli yatıyorum