27+1 haftalık hamileyim bende . Insan ister istemez korkuyor gerçekten doğum nasıl olacak bebeğim sağlıklı olacak mı emin olun tek kendimizi değil evlatlarımızı düşünüyoruz oyuzden biraz tedirgin olup korkuyoruz bende o korku var acaba doğumum normal mi olacak sezeryan mı acaba bebeğim iyi olacak mı onun canı asla yanmasın da benim yansın hep böyle şeyler dilimde yani dua da ediyorum bol bol bide ilk doğum yapacak insan da kim ne derse desin o korku illaki olur ama allahın izniyle biz bunun üstesinden geleceğiz korkarak gitsek de doğuma kucağımiza bir mucize verecekler evlat verecekler bir melek cennet kokusu verecekler bizden kanımızdan canımızdan. Korkun o ayrı 🤣 bende de o var ama dilimizden duayı ve güzel şeyleri de asla unutmayalım 😍😍