fethiyeli48-48
canim ben 8 hafta olunca basladim erkenden.
suanda daha fazla kullaniyorum ve henuz catlagim yok, 36. Haftaya giricem.
mustela catlak onleyici krem kullaniyorum her sabah,
her banyo yapip ciktigimda bio oil suruyorum.
her aksam da yatarken lierac jel kullaniyorum.
3 unden de cok memnunum. Bir tane alicaksan bence lierac al, ama 3 u de cok cok iyi.
suanda hepsi de kampanyada tercih edebilirsin.
ben karin, bel, bel arkasi yani yanlar ve bacak ic dis kalca genisce suruyorum. Goguslere de biraz suruyorum. Baya etkili bence 😊