Canım ben gebelıgımın basından beri gidiyorum benım doktorum Yıldız Altan aydın çok çok memnunum sakin anlayışlı , uzun uzun da inceliyor seni , Saadet hanım var bide o da çok iyi bir doktor fakat çok hastası var sıra bulmak çok zor oluyor o yüzden 🥰 önerebilicegim bir de op.dr Canan acar Demir var fakat biraz soguk bir doktor tavrı falan ben kendı doktorumdan aşırı memnunum tavsiye ederim 😘