2 haftadır bitmeyen bir bulantım ve halsizlik hali suan çok şükür kusmam yok 4,5 kere kusmustum ama 1 haftadır kusma yok. Ama nefes nefeseyim halsizim bulantım var bazen kabız bazen ishalim… hep bir hastalık hali.10+3 haftalıgım. Geçer demi sizinde böyle oldumu