Ballicut Selam kızlar nifty testi kaçıncı haftadan itibaren yapılıyor ikili teste gerek kalmıyor sanırım cinsiyette belli oluyor mu ?
Birkucukkelebek Ben yaptırdım 12. Haftada.. 2 Li , 3 lü hiç birine gerek kalmıyor ve cinsiyet öğreniliyor 😊