Ozgecetindag baş ağrısı için bol su ve siyah sade neskafe içebilirsin canım. Yara da açılma mı var sızıntı mı canım. Eğer bunlar yoksa az da olsa evin içinde yürü sezeryanda ayağa kalkıp yürümek çok iyi geliyor. Benimde ilk sezeryanımda enfeksiyon kaptım yalnızdım da kimsem yoktu yine de yürüdüm. İkinci sezeryan çok rahat geçti şükür. 3. Sezeryan de 15 Aralık’ta o da kısmet artık nasıl olur. Bir de havalar soğuk artık lohusa sıcaklığı vardır biliyorum ama belini ve ayaklarını sıcak tut canım. İnşallah bir an önce iyi olursun