Eeliff_ çok gelen yoktu bile o adama , iki kere gittim sıkıntı yok diyip gönderdi ama başka doktora gittim kadın başladı anlatmaya o yasak bu yasak şuna dikkat et buna dikkat et ben sormadan anlatıyordu , antidepresan kullanıyordum adama sordum ben bilmem onu psikiyatriyle konuş dedi tamam onunla da konuşmam lazım ama senin de birşeyler demen gerek en önemli iş sende bitiyor haksız mıyım