sedasuzan Gamzeee60 yalnız değilsin bizde 39+1 olduk hiç bisey yok 40 yatış verdi doktor sanırım suni baslatıcak
Anne2_ Gamzeee60 benim bebeğim geç döllenmeydi heralde 3.100 gr doğdu doğumum kolay değildi ama o kadar çok normal doğum istiyordum ki hatırladığımda beni mutlu edecek kadar güzel bi doğumdu acısıyla herşeyiyle iyiki doğurdum 😇
Anne2_ Hilal11 son durumun ne doğurdun mu inşallah bebekten fırsat bulup giremedim foruma anca gördüm masajları