Arkadaşlar merhaba. Benim doğumum bayrama denk geliyor tahmini olarak. Doktor normal doğum için bir engelimin olmadığını söylüyor ancak tatil günlerinde hastanedeki herhangi nöbetçi hekim doğumu yaptırıyor doktorum gelmiyor. 39.haftada istersen suni sancıyla doğumunu başlatırız dedi. Hiç bu konuda tecrübesi olan var mı? Nasıl oluyor suni sancıyla? Fikir verir misniz