Kızlar selamlar ♥️ Ben 12 haftalıkken ikili tarama yaptırdım ve sonuçlar çok iyi çıktı. Fakat doktorum yinede dörtlü tarama yapalım dedi fakat bir sorun gördüğü için değil, sonuç kesinleşsin diyeymiş. Üçlü taramaya gerek yok dedi. İkili taramam iyi çıkmasına rağmen neden dörtlü tarama istedi doktorum, sonuçta dörtlü taramanın sonucuda kesin değil diye biliyorum. Özel hastane olduğu için acaba para verelim diye yaptıralım demiş olabilir mi, sizce yaptırmalı mıyım?