Buuuuss o zaman cok da takmamaya calisin, stres oldukca daha cok yiyoruz sanki. Ben oyle hissediyorum. Ben meyveyi vs kisamadigim icin kahvalti aksam yemegi arasinda bisey yememeye ya da kati bisey yememeye ozen gosteriyorum artik. Aksam da corba,salata, kofte/tavuk falan yapmaya calisiyorum ama bir iki aksam ya lahmacun gibi ya kahve yani sandvic gibi oluyor, sistemi kitliyorum bunlarla ama asiri da istikrarli olamiyorum maalesef. Artik elimden geldigiyle devam. Umarim 90’i gecmem, psikolojik sinirim diyordum ama gececk gibi gorunuyor