Kızlar merhaba bugün kontrolüm vardı ikinci oğluma hamileyim 18 haftalık olduk ama kilo sorunum var biraz canım sıkıldı ilk defa post açıyorum bu arada:) 78 kiloyla başladım şuan 84 olmuşum sizlerde durumlar nasıl iştahınızı nasıl kontröl ediyosunuz beslenme programınız var mı:)