Gizos_ Merhaba kızlar🙋🏼♀️ İst/Ataşehir Avicenna Hastanesinde doğum yapanlar veya kontrole gidenler var mı? Memnun musunuz ?
Zinedgu Ben gidiyorum 35 haftalığız daha oncede kurtaj olmustum o hastanede cok temız butun calısanlsr guler yuzlu doktorum Mustafa Türkmen 😌
Zinedgu Doktor secimi yapmadıysanız Mustafa beyi öneririm sankı arkadaşınızmıs gibş davranıyo size ıstedgıniz saat ulasabılıyosunuz kendısıne
Gizos_ Zinedgu Zinedgu Filiz hanım benim doktorum oda çok iyi bir doktora benziyo bakalım🤷🏼♀️ Henüz 5 haftalığız☺️
Zinedgu Bence avicennanın butun doktorları cok ıyı 🥰 sıbel hanımı ve fılız hanımıda duymustum cok iyilermıs