Bizde 34haftaligiz ama bugun acil dogum dediler yatisimi verdi sezeryana almam lazim diye cocugun suyu bitmis kalp atisi zayiflamis dedi ama ben ameliyta girmrk istemedim. Ozel hastaneye gidiyorum normalde bide devlet hastanesine gideyim dedim orda bi cok test filan derken hic bi sorun yok cocugun suyu gayet iyi ayrica gelisimi iki hafta onden gidiyo dedi ordan cikip emin olmak icin baska bi ozele daha gittim orda bi problem yok dedi. Beni sezeryana almak istyen doktoru mahkmeye verdim simdi. Sancilarimda var biraz bu durumda bide avukat mahkeme filan ugrasicaz 😔😕