Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. ben de çok eskiden beri kızım olursa adını Asya koyarım diyordum ama eşimin tüm akrabalarının adı Asya olduğundan koyamadık 😂 Asya tek başına çok güzel ve ağır bir isim Ben olsam sadece Asya koyardım ama Liya’nın anlamı da güzelmiş İçinize sinen hangisiyse onu koyun bu mucizeyi içinizde büyüten sizsiniz önemli olan sizin kararınız öncelikle 🌸