Myssr Kizlar aclik tokluga baktirmak istedim. Saglik ocaginda tokluk yokmus. Acliga bakti normalinde altinda cikti pek bisi demedi. Doktoruma goturcem yasayan var mi ne dedi doktorunuz
Aynurr16 Myssr kaç çıktı doktor benden şeker yüklemesi istedi açlık 66 çıktı yüklemeden bir saat sonra 86 çıktı sınır altında hatta bikaç kere serum yedim şekerim düştüğü için ama doktorum hiçbişey demedi gayet iyi dedi
Kutupyildizi001 Myssr Benim de açlık şekerim 56 falan 60 falan çıkıyordu. Sabah kalkar kalkmaz hemen bi şeyler atıştırıyordum geçiyordu. Doktor normal demişti