21 Eylül tarihinde kürtaj oldum . Doktor cyclo prpgnova verdi ilacı kullandım 25. Gün mens oldum . İlk adet günüme göre 24 günde bir oluyordum . Doktor 2 mens dönemi sonrasında korunmayabilirsin dedi .2. Mensimi bekliyorum normalde bugün olmam gerekiyordu olmadım . Bu mensten sonra korunmayı bırakacaktım ..