mmirzanp Haftamızdayız yarın ultrasona gireceğiz cinsiyet için. Ultrasona girmeden önce cinsiyetini göstermesi için yapmamız gereken şeyler nelerdir? Bilgisi olan yazabilir mi?
ipekursat mmirzanp 12+6 benimde yarınn inşallaaah cinsiyeti öğreniriizz ben tatlı şeyler yemeyi düşünüyorum çevremdekiler önerdi bir de 2li test vericezzz umarım her şey yolunda olur🥰
mmirzanp ipekursat umarımm🙏🏻 Biz ikili testimizi 2 hafta önce verdik çok şükür sorunsuz çıktı cinsiyet için gideceğiz tekrar babamız merakından duramıyor 🤦🏼♀️
archmom mmirzanp bende 2 li testi 10 gün sonra yaptıracagım . Çok merak ediyorum ne kadar sürede çıkıyor . Birde sizde özele mi gidiyorsunuz . Özel ve devlet hastanesi aynı sürelerde mi belli oluyor bilmiyorum .
mmirzanp archmom evet özele gidiyorum. Benim sonuçlarım 1 hafta sonra çıktı. Devlet hastanesinden süreç nasıl oluyor maalesef bir bilgim yok
ipekursat Mutiess Mutiess hayır 20.haftaya yakın sağlık ocağından arıcaklarını bilgi verceklerini söylediler aşı için.2li taramaya giricem ben yarın
Cerla mmirzanp valla ben bugün öğrendim 12+2 %70 kız dedi girmeden önce browni yedim bide vişneli meyve suyu içtim bide yarım litre su bizimki içerde coşuyordu doktor ultrason nereye değdirse o tarafı dönüyordu, yavrum benim ya nekadar da tatlıydı🥰🥰🥰🥰🥰
Ay80 mmirzanp ben 2li tarama yaptırdım cinsiyetini göstermedi doktorum 3lü taramada bakarız dedi göşterirse inşallah
Ay80 mmirzanp çikolata yiye bilirsin yani anlayacağın şekerli birşeyler yiyip tok gitmen lazım ben tok gittim göstermedi keyfi yerindeydi uyuyordu hareket bile etmedi doktorum uyandırmaya çalıştı bana mısın demedi