minikkkkkk Ozge98 benim gecen hafta sali 590di beta değerim doktorum 1hfta sonra gel ultrosnda detayli bakalim dedi bidaha kan testi istemedi artışlar saglikli demişti yarini heycanla bekliyorum
Ozge98 minikkkkkk zaten bi anda yükseliyor benim ilk öğrendiğim değer 23 tü sonra hep 3 kat 4 kat arta arta yükseldi
minikkkkkk Kubracecen yaaaa minisler saglikla gelsin insllah dunyaya rabbim isteyen herkese nasip etsin 😍
minikkkkkk Ozge98 yaaa bnim ilk 288 ti insllah yarin haber ederimmm idrara sıkışık gelmemi istedi doktorum daha net gorunurmu oyle ultrasonda canım
Haticeyuce31 minikkkkkk bende geçtiğimiz hafta gittim keseyi hordum canjm 6+2yim su an nasip olursa 2 hafta sonrada kalp atisi için gidicez insallah
minikkkkkk Haticeyuce31 yaaa cok sukur canim🤗 bende gördüm keseyi 2hfta sonraya kalp atışı icin randevumuz var bizimde saglikla gelsin insllah minişler
Babygeliyo Bende 5+0 hamileyim kizlar 25kasımda randevum var hem kese hem kalpatisi icin geç tarihe randevu aldim.
minikkkkkk Fatmatt sanirim yarin 500kusurlede cikar canim 2gune bi 2kati artio saglikli bi gbelikte sen 3gun arayla veriosun belkide daha fazla cikar haber edersin buraya 😊