Turkdag KIZLAR ADETİME 6 7 GÜN VAR BUGÜN KAN VERDİM BETA HCG 0 ÇIKTI GEBELİK KESİN YOKMU YOKSA YÜKSELEBİLİR Mİ BOYLE NEGATİF GORUP SONRA POZİTİF GÖREN VARMI ACABA ?
hiranurun_annesi Turkdag ben o sekilde ogrendim reglime 8 gun varken degerim 0 dı tam regl gunumde 265 çıktı. Allahtan umit kesilmez doğru zamanda hayirli bi sekilde nasip etsin Allahim 🤲❤