Sevgili anneler ve anne adayları bebeğim bugün itibariyle 6+1 oldu. Kahverengi akıntı sonucu doktora geldim. Kese gözüküyor ve kalp atışı da başlamış. Ancak kese etrafında kanama olduğunu ve lekelenmemin bu yüzden olduğunu söyledi. Düşük riski olabilir dedi progestan iğne yapıldı ve serum alıyorum şuan. Aranızda aynı durumu yaşayan var mıdır nasıl geçer bu kanama olayı ? Dualarınızı esirgemeyin lütfen 🙏