Kubracecen bende 6 haftalik kanama bi basladi 13 e kadar yasadik. Ama ben coraspn kullanmaya baslamistim o bende hep kanama alani acti. Rahimde sürekli kanama alanim oluyodu gidiyodu tekrar olusuyodu. Yatak carsaf kan icinde gece vakti islakliga uyandigimi bilirim her seferindede cok sukur ki bebegm iyiydi. Dinlendm bol bol 3 gunde bir igne vuruldum progestan vajinal bazen kapsul olarak aldim halada aliyorum ve suandada erken doğum riskim var . Yine o kanama alani gibi bisi olustu rahim agzma baski yaparak rahm agzmi acti ve acil ameliyta aldm 19. Haftada bebegm doguyordu. Suan çok sukur 25 haftaligiz . Yani anlcgn sakir sakir kanamanda olsa bebegin omru varsa bisey olmuyor tedbirini alp dua etmekten başka bisey yapamiyoruz malesef. Rabbim saglkla kucgina almayi nasip etsin senin , hepimizin 🤲