Ftmsrkn Arkadaşlar eve gelip test yapıyorlar mı yada yaptıran var mı aranızda eğer yaptırdıysanız nasıl yapıldı
Yasemin301 Ftmsrkn ben pozitif biriyle temasli oldugum icin evde yapilmisti test filyasyon ekibi geldi hamile oldugum icin
Ftmsrkn Iraz evet aradım ateşiniz olmalı diyor çok saçma iyi de bütün ve tek belirti ateş değil ki normal grip oldum diyordum kendi kendime ama baktım kötüyüm acaba mı diyorum
Yasemin301 Ftmsrkn temasli oldugumuz kisiye sormuslar kimle temas ettiniz diye ismimizi verince kendileri aradilar bir kaç gun sonra eve geldiler sadece bana test yapildi hic bir belirtim yoktu zaten negatif ciktim