Yarennn5 Elenatal 1 kullanan varmı acaba benim bütün ilaçlarımı kestiler bunu başlatmak istedi doktorum doktorum uzakta oldugu için tamda soramamdım ne oldugunu kullanan varmı aranızda ?
Songuldr Yarennn5 genelde ilk 3 ay zaten mide bunlatisi falan ekstra bişi olmazsa sadece folik asit veriyorlar bende yine aynı işlevi gören farklı bı ilaç kullanmıştım bide benim cok fazla mide bulantim olduğu için onun için kullanmistim normal yani 🌸
Yarennn5 Songuldr bende mide bulantım yokku Allaha şükür tüp bebek oldugu için progestan kullandım decavit kullandım şimdi bu ilaça geçirdi benide