Akrepbebek ay gerçekten ki kiz o nasıl bı alettir ya bide iki defa massalh sana vala ya ben bide bebekten korktm beni millet korkuttu yok Altan muane düşük şebek oluuor falan ama benim şuan 22ilci haftaya girmiş bulunuyoruz ♥️😁🙏 insalh kuzum rabbim nasip eder insalh sorunsuz doğum hepimize peki normal doğum mu sezeryanmi sence bebiş belirliyor ama illaki doktor bizede sorcaktir harlde