Kanserden ölmek yerine, korona virüs atlatmak daha tercih edilesi bence. Siz önleminizi alın ama bulasirsa da çoğu kişi evde atlatıyor. 38+5 haftalık hamileyim koronayim suan ama evde geçiriyorum. Çamaşır suyu ile seebze meyve yıkamak büyük çılgınlık.