Merhaba kızlar 🌸
Cumartesi günü doktora gittim. Geçmeyen bir sarı akıntım vardı. Herkes normal dedi ama benim içim rahat etmedi gittim ve doktor 7 tane içinde olan neo penotran fitil yazdı. 2 gündür kullandım ama vajinada yanma ve hassasiyet yaptı. Buarada 9 haftalık hamileyim. Bu ilacı kullanıp fayda gören oldu mu.? Bir sorum daha olucak doktoruma güveniyorum ama ilaç prespektüsünde ilk 3 ay ki hamilelikte kullanmayınız yazıyor. İnternette araştırdım ama bilgi bulamadım. Kullanan annelerimiz ve tavsiyelerine ihtiyacım var. 😊