Kadze ZeynepDemirboa devlet acile git sancım bulantım var de genelik varmı diye sorarlar bilmitorum oladabilir bakmadım de hemen test yaosınlar 1 bucuk saate cıkıyor ben 2 gun beklemek istememiştim 2590lardaydı 2 gun snra tekrarla demişti özelde dayanamadım devlet acilde baktırdım meraktan Allah saglıkla kucagına almayı nasip etsin inş
Zulal09 nilly Acilde yapmıyorlar canım benimde 1 hafta gecikmişti cuma günü kendim test yapmıştım pozitif çıktı meraktan acile koştum ama yapmadılar hafta sonu beklemek zorunda kaldım ama özel hastanelerde yapıyorlardır belki orayı denemedim 😊
Zulal09 ZeynepDemirboa Erken olduğu için düşük çıkmıştır belki inşallah sağlıklı bir bebek bekliyorsunuzdur şimdiden hayırlı olsun 🤗
Zulal09 Mervekrgl Bilemedim ben test yaptım pozitif çıktı emin olmak istiyorum dedim yapmadılar 🤦🏼♀️ insan merak ediyo 2 gün zor durdum
PnRTurK53 ZeynepDemirboa valla sağlıklı gebelikte 2 günde iki katına çıkar diye biliyordum ama benim işk 346 idi 3 gün sonra 2091 di en azından 1000 lere yakın olur diye düşünüyorum
pinarzeynep09 Cigdemarya merhaba ilk beta testiniz 35 mi cikmisti? Benim adetim henuz gecmedi ama test yaptirdim 47.30 cikti.. bayan cok dusuk deger deyip uzdu beni.. sizin devam ettimi hakileliginiz