Gonca2535 benimde kanalda tam girmemiş ama doğum pozisyonunda ağrı anında yerleşir o çok önemli değil dedi 😇 benim dr biraz doğal doğumcu hiç sezaryen adını anmıyor heralde okula gidene kadar tutacak bebeği içimde🤣🤣🤣 sizin içinde hayırlısı olsun sağlıkla kucağınıza alın insallah 🙏🏻🙏🏻