gulcinsrdr 30+4 çift yumurta ikizlerine hamileyim kasık ağrım genelde oluyordu ama dünden beri çok arttı kasılma gibi yatarken kalkarken eğilirken hatta yürürken bile benim gibi olan var mı acaba 🥺🥺
ikizlermom gulcinsrdr seninle tarihimiz aynı canım benim kasiklarimda belimde agri oluyor ama kasılma olmuyor nst de de henüz hiç sancı çıkmadı doktoruna sordun mu bir nst felan çekil olmadı
gulcinsrdr ikizlermom Benim belim ağrımıyor hiç ama kasıklarım çok kötü 🥺🥺 Çarşamba günü kontrolüm vardı yarına mı alsam acaba diye düşünüyorum 🥺
ikizlermom gulcinsrdr acil durumlarda direkt gitmemizi söylüyor doktorlar bence yarin git canım hiç bekleme