Yeğenimde e bebek markası baby me kullandık ne taşma ne pişik hiç sorun yaşamadık. Birkaç defa baby me alamayınca slepy ve molfix denedik ama hem taşma hemde pişik sorunu yaşadık. Sleepy kullananlar genelde taşmadan şikayetçi etrafımda, ama pişik konusu çocuğa göre değişken lik gösterebiliyor 🤷♀️