Kaç haftadır bebegimde sorun vardı bugün doktor tam teşhisi koydu ve nöral tüp defekti yani sırt omurgalarında açıklık var sinirler dışarda buda sinirlerin zamanla zedelenmesine sebep oluyor bebegin yürüyemeyebilir aldır dediler bende ameliyatla düzelecek bişey mi diye sordum kendini ona baglama dedi etrafında bu şekil dogum yapan yada böyle teşhis konulan varmı var ise ne yapıldı