Mehtap06 nurezin42 canım gebelikte ilk haftalarda lekelenme kanama vs olursa kan uyuşmazlığı iğnesi vuruyorlar benim çok şükür öyle birşey olmadı 28. Hafta ya geldiğimizde İndirekt coombs testi istedi doktorum oda kan veriyorsun bu teste de vücudun antikor üretip üretemediğine bakılıyor diye biliyorum benim sonucum negatif çıkmıştı ama doktorum her ihtimale karşı iğnesini vurulalım dedi vurulduk şimdi 38 haftadayım oğlum benden almışsa kanını iğne vurulmayacağım benden almamışsa iğne vurulacağım diye biliyorum doğru anlattım mı bilmiyorum ama benim böyle oldu daha detaylı bilgi için mutlaka doktorunla görüş 🌸
Mrn47 nurezin42 bunun için sen bişey yapamazsın genetikle alakalı bir durum, kan uyuşmazlığı varsa 28.hafta da iğne yapıyorlar, eğer doğum sonrası bebek ve senin kanın aynı kan grubu değilse yine iğne yapıyorlar ve her hamileliğinde böyle olucak malesef 😕
SERNUR nurezin42 eşimle kan verdiğimizde nikah işlemeleri için bize kan uyuşmazlığı var demişlerdi ilk gebelikte igne ol digerlerinde gerek yok dedi asmdeki doktor ama düşük yaşayınca 3 tane hepsindede igne vuruldum önlem olarak doktorum kadın dogumcu söyledi. 4 gebeligim suanda çok sükür 3 haftalıkken ögrendim diyebilirim gebeligimi hemen testim yapıldı negatif cıktı ona ragmen bu sefer 6 ay da kontrol de yaparız dedi doktorum igneyi. Her doktorun görüşü farklı oluyor.
Mrn47 nurezin42 internette olası risklerin hepsi var canım daha detaylı ordan araştır ama illa ki olucak diye bişey yok yani, sıkma bu kadar kendini hamile lerin yarısında görünüyor bu zaten.
busraaaaaaa1903 Ben henüz 2 aylık hamileyim doktoruma sordum 28 haftaya kadar bir kanama olmazsa yapmıyorum dedi . Ne kadar riske atılır bilmiyorum ama benide düşündürmüştü böyle demesi.