Cylncyln_01 Kızlar herkese merhabalar ben 11+3 günlük hamileyim bugün bende çok açık hatta silik gibi bir leke geldi oda pecetede fak ettim sizce neden olmuş olabilir ilk defa oldu bende
Nisaa46 Cylncyln_01 Benden damla şeklinde kahverengi gelmişti doktorum bu kahverengiyse kalan kandır dedi açık renkli gelirse gel demişti tabiki korkma inşallah bişey yoktur ama bence bi git doktora önlem amaçlı☺️
Cylncyln_01 Nisaa46 gittim acile alttan muane etti doktor bebek gayet iyi sıkıntı yok dedi kanamada görünmüyor icte muhtemelen onemsiz dedi
Nursahcan Kuzum korkma içini ferah tut ama bi doktora heöen görün cunku bu ihmale gelmez allah korusun leke sıkıntı görün için rahat etsın