sinber spence maşallah doktorunuz ne dedi çok fazla değil mi haftasına göre max 2900 olmalı diye biliyorum ne yediniz 😁
spence sinber ben şimdiye 11 kilo aldım. yediğim bebeğe gidiyor et sut yumurta peynir fındık badem ceviz basindan beri aksatmadan tukettiklerim. yanılma payı olabilir ama 3kilodan aşağı değildir dedi doktor
Selin59 Gd1992 2500 kg dık geçen hafta 35.haftada.. bakalım cumartesi yeniden kontrolümüz var tekrar gideceğiz ☺️
NeslihannK Gd1992 su anda 2100. 2 hafta gelişim geriliği var kiloda artış olmadığı icin yarin perinotologuma gidicem bakalim ne sonuç alıcaz 🤷🏻♀️
sinber spence maşallah yanlış anlamayın haftasına göre baya kilosu yüksek geldi bana o yüzden sordum önemli olan sağlıklı olmaları sağsalim kucağınıza alın inşallah
Zeyyno_ Gd1992 Ben çarşamba günü gidicem canım yarn tam 35+0oluyoruz bakalım 32.haftamda 2024gramdı 🤗
Nursahcan Kızlar ben 36+4 olduk oğluşla gecen hafta kontrle gittim doktor boyu kilosu haftası ile uyumlu dedi yanı kac dedım uyumlu dedi 😫🧐