Esilapoyrazannesi doğduğu gün hastanede topuk kanı ve işitme testi yapılıyor, iki gun sonra tekrar kontrole gidiyorsun rutin kontrol. Hastaneden cıkınca saglik ocağinı doğurduğuna dair bilgilendirip topuk kanı aldırmaya gidiyorsun sonrasında 1. ayda kalca cıkıklığı var mi diye gidiyorsun birde bi aşisı var onu vurduruyorsun bu kadar biliyorum şuan 18 günlük daha bunlara gittim☺