Merhaba 24+1 deyiz hareketleri bayadır hissediyorum ama radikal büyüklükte tekmeler ortalama 10gündür var dışarıdan izlenebilecek kadar ama bi iki gündür o kadar çok hareket hissetmiyorum kaşık tarafıma doğru pıt pıt vuruyor arada birkaç gğn derken dün birkaç tane büyük tekmesi vardı
şimdi de arada pıt pıt hareketleri var sizce normal midir