Aliasaff SemihDamlaDalan o daha acı bişry bende ilk düşük riski vardı içime alttan bi kamera ile baktı onun gibi değil canm
Aliasaff deletedmom351 37+4 gün oldum bende seninle aynı durumdayız bana da yürü ilişliye git dedi açılmam 1 cm bile yokmuş o kadar hareketli olmama rağmen yürü 1 yada 2 güne gelir dedi akıntım var kahverengi salı günü yatış yaparız suni sancıya alırım normal dedi sancı vermesinler açılsın kendi kendine inşallah 😐 Allah yardımcımız olsun
deletedmom351 Aliasaff Amin normal doğum çok istiyorum bir şekilde sezaryene mecbur kalmak istemiyorum. Açılma olsun diye yada ne fayda eder diye araştırıyorum sabahtan beri doktor yürü ve hareketli ol dedi ama zaten hep öyleydim yine açılma yoktu.
Zehra2701 deletedmom351 bugün bende oldum ve korktuğum kadar acı hissetmedim hatta hiç hissetmedim diyebilirim 🤗 sadece derin nefes almak gerekiyor ilk başta sonrası acimiyor zaten ve 37+6 günlüğuz rahim yumuşaması var heran doğum olabilir dedi ebe istersen suni sancı verebilirim ama evde sancı cekmeni tavsiye ederim dedi bakalım bekliyoruz prensesi ne zaman gelmek isterse artık 😊😊😊 korkulacak bişey yok yani çatı muayenesinde 🙈
Zehra2701 deletedmom351 inşallah canım darısı da sana olsun zaten yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik ama bu son haftalar daha bir uzun geçiyor sanki insan sabırsızlanıyor 😊😊
deletedmom351 Zehra2701 Geçmiyor inan ki 40. Haftaya hatta 41 42 olan var nasıl bekliyor anlamıyorum ben daha 37 deyim doğsun diye dua ediyorum 😂
Yaseminelebiolu Elifrana canım adacayı sütü keser ama.. ada çayı yerine doktorum bana kızılcık çayı, tarcın çayi , zencefil çayını tavsiye etti. özellikle ada çayını söylediğimde kesinlile tavsiye etmediğini sütü kestiğini söyledi.
deletedmom351 Yaseminelebiolu Bu konuyu olmazsa bende doktorumla konuşayım daha net bi bilgi alabilirim yine de çok teşekkürler dediklerini araştıracağım. 😘
Yaseminelebiolu deletedmom351 Nedemek canım hepimiz anne adayıyız bizim için en önemli şey evladımızı en iyi şekilde beslemek. Doktorunla görüş tabiki ve iyice araştırmanı tavsiye ederim.. ☺