ben 3 cu dogum yapicak biri olarak asla park yatagi tavsiye etmiyorum bende ilk bebegimde almisdim hic memnun kalmadim sallanmiyor cok ses cikariyor bebek 4 aylikken tutunup kalkmaya calisiyor
asagiya indiyorsun kuyu gibi oluyor.yinede son karar senin