Ametist Kızlar merhaba aranızda yeniyim. Adım Funda ☺️ 25+4 günlük hamileyim.. Bir kızım olucak Allah’ın izniyle Allah’ım isteyen herkese nasip etsin 🤲❤️ 3 ayım kaldı ama halen isme karar vermedik.. İsim önerisinde bulunmak isteyenler buyrun yoruma 🤗 cevap veremezsem kusura bakmayın siteyi öğrenmeye anlamaya çalışıyorum 😁
hulya1406 Ametist hoş geldin ☺️ Senin üç ayın kalmış belirleyememişsin ben doğurucam daha yeni bir iki gün önce karar verdik gibi değişmezse ☺️ Sana isim öneriyim defne,derin,nehir,İrem,yaren değişmezse bizim inşallah defne olacak kızımın adı inşallah.
esraolgun Ametist sebebini bilmem ama evşen adını çok severim kızım olursa koymak isterim. Sizede fikir olsun. Anlamı evi neşelendiren şenlendiren 🌸
ece_2206 Ben de 26.haftadayım…16.haftada öğrendik cinsiyetini nişanlıyken karar vermiştik ismine kızımızın Duru Birce olacak insallah Adları ile yaşasınlar :))
AyGC Benim de kızım olacak Allah’ın izniyle, 22.haftadayız hamdolsun. İsmini Nisa Liva koyacağız hayırlısı ile doğmasını nasip etsin Rabbim tüm bebeklerimizin🌸🤲🏻
Bhrszr 12+2 haflık Hamişim 🥰❤️🤰 şu an erkek gibi hissediyorum ama allah nasip ederde kız olursa “İkra nur“ katacam inşallah bebişimin adını ❤️🥰😂🤰😘❤️