Emation55 Arkadaşlar size bir sorum olacak bugün rutin kontrolüm vardı normalde 33+1 deyiz doktor 34 haftayla uyumlu dedi kilosu suan 2335 imiş bu normal bir durummu 1 hafta ileri demek 1 hafta önce doğummu demek birde kilosu çokmu sizce
Aden23 Emation55 bende biraz önce geldiö canım bana da 10 gün önden gidiyor bebiş dedi. Koca kafalı bir tombiş ztn normal doğuramazsın zor dedi 😂 kötü birşey değil takma kafana.
Mineust Emation55 bir hafta kötü bişey değil canım ama daha ilerisi kötü bişey. Skntı yapma inş kendi haftasıyla uyumlu gelişir
gupsemnur Emation55 benim bebeğimde öyle bir hafta önde gidiyor devamlı ölçüleri öyle geliyor bir hafta önce 34 haftada 2845 dedi 35 hafta ile uyumlu dedi önümüzdeki hafta pazartesi kontrollüm var sezeryan için gün verecek bebeğin durumuna göre verecek dedi 36 pirmiş 37 gün almış olacağız bakalım ne diyecek sağlıcakla gelsin bebeklerimiz
Rabis41 Bende 29 haftaligim doktorum bir hafta onden gidiyor dedi yani 30 haftalik oluyorum bundan sonra oyle hesaplicam herhalde bilemedim 🤷♀️