Valla bende kendı işimi kendım yapıyorm be kaynvalıde yanımda ne annem ne temizlk icin birini tutabılırm gerekte yok zaten yavas yavasta olsa dınlene dınlenede olsa yapabılıyoz şükür dip bucak temızleyemıyoz belkı ama rutin seyleri yapıyoz allah güç kuvvet veriyo iyice boslamakta olmuyo az hareket lazm bizede hyrlısı olsn