Nrgsalp Saçlarımı boyatmak istiyorum ombre de dibe uygulanmadığı için olur gibi geliyor .yaptiran var mı acaba yada doktoruna soran
Minikmucizem6119 Nrgsalp ben yaptırdım. İlk 3 ay bebek gelişimi açısından önermiyor doktorlar ama daha sonrasında boyatabilir sin diyorlar. Ben sordum boyatabilir sin dediği için boyattım valla 🥰
birbuketgunluk Minikmucizem6119 ben de yaptırmayı düşünüyorum diplerine değmeyeceği için sorun olmaz diyorum ama dr sormadım henüz. Sen sormuş muydun boyatmadan önce canım?