Oznuryener19 tamam sıkıntı yok benim kzıım kadar kuduruk bebek yoktur. 20 de hissetim ama adını koyamamıstım 21-22 de kasıktan tekmeyi öyşe bir salladı ki o gün bugündür kesin eminim😁 hatta benimki bir miktar yanda diye biliyorum belki ondan daha erken hissetmiş olabilirim belki de kücük kudurugumdandır daha erken hissetmem😁ilk gebelikte 22 de fln hissetmek cok normalkem biz bi tık daha az ve gec hissedecegiz hic endişe etmeyin baskada dert tasa yok sadece ultrasonda yüzünğ göstermeyebiliyolarmıs eşi yüzünü kapatıyor. Benim detaylıda doktorum bir saga bi sola beni evire cevire yakaladı yüzünü cok şüküe🙊baska dert tasa yok annemiz rahat ol😊