90962021 canım öncelikle hayırlı olsun Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Lokman hekim hastanesindeki nerdeyse bütün doktorlara gittim,Virüsten dolayı hiç bi doktor eş almıyor. Feyza hanım içeriye 4 kişi alıyor ve fazla ilgilenmiyor en fazla iki dakika sen sordukça cevaplıyor. Ben derya Taşdemir karagülle den çokk memnun kaldım aşırı ilgili ve hastalarını bir bir alıyor odaya. Bence ona git hiç pişman olmıcağna eminim:)