Kullanan anneler, sizce hangisi daha iyi? Bir de sizce alınmalı mı? Benim doğumuma daha var, acaba alsam ne olur ne olmaz belki sütüm gelmez, bilemedim🤷♀️ ha bir de sizce silikon mu olmalı cam mı? Cam olursa fırlatırsa falan diye korkuyorum ama silikonlar mikrop üretiyor. Sizce?