Arkadaşlar çok sinir oldum.oğlum olcak ismini Elyesa koymayı düşünüyorum herkes o nebiçim isim herkes ilyas der diyorlar moralim bozuluyor😓 İlyas denmesini de istemiyorum.yaşlılar belki dili dönmez söyleyemezler kabulum ama gençlerinde ilyas demesini istemiyorum. Diğer beğendiğim isimlerde değişik onlarıda beğenmiyorlar 😓